Cavern of Dreams

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Screw
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Cavern of Dreams

#1

Beitrag von Screw »

3D J&R für :switch:
Release: 29.02.
Zuletzt geändert von Screw am 2. Mär 2024, 15:53, insgesamt 1-mal geändert.
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Screw
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#2

Beitrag von Screw »

Launch Trailer
Key Features
– COLLECT THEM ALL: Each world is full of goodies to find – 40 eggs placed in perilous situations, mushrooms to feed your siblings once they hatch, collectible cards to fill out an Encyclopedia, and more!
– ACQUIRE NEW ABILITIES: Collecting eggs allows the Sage to grant Fynn new body parts, which give him new abilities! Use your tail, wings, and more to reach areas you couldn’t before and move super fast!
– NON-VIOLENT APPROACH: Fynn is a peaceful little guy, so there’s no combat in the game. Instead, the focus is on exploration, puzzle solving, and platforming. This, however, does not mean there are no dangers lurking in the Cavern of Dreams, so best be careful.
– MEET A WHIMSICAL CAST OF CHARACTERS: Each world is populated with strange characters who need your help. You may chat up a tree, assist a mermaid, or free a sentient soup dumpling!
– THE NOSTALGIC OST: Fully immerse yourself in Cavern of Dreams through a nostalgic and mysterious soundtrack, with each world having multiple versions of its theme based on where you are.
https://nintendoeverything.com/cavern-o ... h-trailer/
Zuletzt geändert von Screw am 22. Mär 2024, 20:10, insgesamt 1-mal geändert.
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Yoshi
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#3

Beitrag von Yoshi »

Da ich es portiert habe, bin ich da potenziell nicht ganz objektiv, aber mir hat das Leveldesign in dem Spiel sehr gut gefallen, außerdem mag ich auch den Rollmove sehr gern.
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Screw
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#4

Beitrag von Screw »

Cavern of Dreams hat 80% in der neuen Maniac und wurde auf einer ganzen Seite getestet.
Auf Wunsch von @Z.Carmine hier ein paar Infos zum Test:
Da das Entdecken und Finden von Lösungswegen im Fokus stehen, stört es auch nicht, dass es keine Gegner in der Spielwelt gibt.
Der größte Pluspunkt von Fynns Reise liegt in seiner nostalgischen N64-Präsentation.
Fazit: Wenn ihr eine Homage an die Hüpfklassiker der N64-Ära sucht, seid ihr hier an der besten Adresse.
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Yoshi
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#5

Beitrag von Yoshi »

Ich fand das beim Porten ja sehr angenehm, dass es keine Gegner gibt. Man hat in dem Spiel ohnehin genug zu tun und die üblichen "im vorbeirennen Y drücken"-Kämpfe braucht doch kein Mensch.
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